Volem que la teva energia estigui al 100% cadascun dels tres dies de Sónar, així que, quan acabi el festival, posem a la teva disposició el servei SonarBus, perquè puguis tornar a un punt ben connectat de Barcelona de manera àgil, ràpida i senzilla.
Els SonarBus sortiran de Fira Gran Via (al costat de la sortida del recinte) i et deixaran a Pl. Espanya (Av. Rius i Taulet, s/n), al costat del recinte de Fira Montjuïc.
Sortiran cada 30 minuts, en els següents horaris:
- Dijous: primer bus a les 00:00; últim bus a les 04:00
- Divendres: primer bus a les 02:00; últim bus a les 07:30
- Dissabte: primer bus a les 03:00; últim bus a les 07:30
Els tickets per a cada trajecte de cada jornada ja estan a la venda aquí a un preu de 5€.
Si et presentes a la parada amb el teu ticket de SonarBus en un horari que no és el teu, podràs pujar al primer bus que surti cap a Barcelona, sempre que tingui seients disponibles. No es permetrà pujar a cap SonarBus si no s’ha comprat prèviament un ticket.
SonarBus VIP
Si tens un ticket VIP, tens dret a utilitzar el servei SonarBus VIP, que és totalment gratuït i que funcionarà tant d’anada com de tornada.
Trajecte d’anada: sortiran cada hora, de 16:30 a 18:30, i cada 30 minuts, a partir de les 18:30:
- Dijous, divendres i dissabte: primer bus a les 16:30; últim bus a les 23:00
Trajecte de tornada: sortiran cada 30 minuts, en els següents horaris:
- Dijous: primer bus a les 23:30; últim bus a les 03:30
- Divendres i dissabte: primer bus a les 02:00; últim bus a les 07:30
Simplement, hauràs de presentar-te a la parada de SonarBus VIP i mostrar la teva polsera o ticket per poder pujar al primer bus que surti cap a la seva destinació. El servei funcionarà per ordre d’arribada.