Yehwan Song in conversation with designboom
Yehwan Song in conversation with designboom.png
L'artista de nous mitjans d'origen coreà s'uneix a Claire Brodka per a explicar com està desmuntant la façana impecable d'Internet

Yehwan Song, una de les figures destacades de la Expo+D d'enguany, s'uneix a Claire Brodka, redactora cap de designboom, per a parlar sobre la seva obra, els seus processos i les seves fonts d'inspiració.

 

Aquesta artista establerta a Nova York s'ha guanyat el reconeixement per les seves obres lúdiques i provocadores que posen al descobert els interessos subjacents que mouen la xarxa, des del consum comercial i l'extracció de dades fins a la vigilància estatal i la manipulació calculada. FountainDon’t Cry, les dues obres que es presenten enguany en Sónar+D, exemplifiquen el seu enfocament, en introduir friccions i tensions en les interfícies fluides i fàcils d'usar de la xarxa. 

  • divendres 19
    Sónar+D