Informació compradors

Els posseïdors d'Entrades i Acreditacions Professionals heu rebut un correu electrònic el 10 de maig, amb la informació detallada de tots els avantatges que podreu gaudir si les conserveu per a 2022; o bé, si ho preferiu, informació de com sol·licitar el reemborsament del seu import.

On i quan es celebraran Sónar i Sónar+D 2022?

Sónar i Sónar+D tindran lloc els dies 15, 16, 17 i 18 de juny de 2022 als recintes de Fira Montjuïc de Barcelona i Fira Gran Via de L'Hospitalet.

És vàlida la meva entrada de 2020 i 2021?

Tots els tipus d'entrades són vàlids per a les noves dates de 2022. Els posseïdors d'Entrades i Acreditacions Professionals de Sónar i Sónar+D heu rebut un correu electrònic el 10 de maig amb la informació detallada de tots els avantatges que gaudireu si les conserveu per a 2022; o bé, si ho preferiu, informació de com sol·licitar el reemborsament del seu import.

Quins són els avantatges de conservar la meva entrada per Sónar 2022?

Com a agraïment pel teu continu suport i confiança en Sónar, hem creat una sèrie de beneficis exclusius, calculats segons el tipus d'entrada i el preu al qual la vas adquirir. El detall dels beneficis específics que t’oferim en cas que desitgis conservar la teva entrada s’especifiquen al correu electrònic que has rebut el 10 de maig.


Si conservo la meva entrada, podré canviar de data l’entrada o fer un upgrade?

A causa de l'excepcionalitat de la situació, una vegada anunciada la programació de Sónar 2022, si així ho desitges, tindràs 14 dies per a sol·licitar i canviar el dia o la nit de la teva entrada.
Per a realitzar un upgrade, pots fer-ho a través d'aquest formulari del 5 juliol a les 17h CEST al 19 de juliol a les 17h CEST (abonant la diferència).


He comprat diverses entrades en una sola compra. De quants beneficis disposo?

Disposes de tants beneficis com nombre d'entrades has comprat. Les recompenses estan associades als tickets i no al comprador.

No podré assistir a Sónar 2022. Com puc procedir?

Els posseïdors d'Entrades i Acreditacions Professionals heu rebut un correu electrònic el 10 de maig amb informació detallada de com accedir al reemborsament del seu import, en el cas que no hi pugueu assistir. Pots accedir al formulario aquí.


Quant temps tinc per a reclamar el meu reemborsament?

El procés de reemborsament s'obre el 12 de maig a les 16h i durarà fins al 26 de maig a les 16h de 2021 (segons l'Art. 36 del Reial decret llei 11/2020, de 31 de març). Les reclamacions realitzades després d'aquesta data no seran processades, i l'entrada serà validada automàticament per a 2022.


Quant temps trigarà el meu reemborsament a ser processat?

Els reemborsaments es completaran el 12 de juliol de 2021 (segons l’Art. 36 del Reial decret llei 11/2020, de 31 de març). Si no has rebut el teu reemborsament després d'aquest període, posa't en contacte amb el servei d'atenció al client d’StubHub a sonartickets@stubhub.es.


On es retornaran els diners?

Els reemborsaments es processaran al compte associat a la targeta original utilitzada per fer el pagament. Si el compte associat ja no està actiu, selecciona aquesta opció al formulari de reclamació.


Puc quedar-me amb unes entrades per Sónar 2022 i demanar el reemborsament d'unes altres?

No. Malauradament, només podem reemborsar les comandes íntegrament, no les entrades individuals d'una comanda.


Se'm retornarà l'import total que he pagat?

Se't retornarà el cost total de l’entrada o entrades que hagis comprat. Aquest no inclou les despeses de gestió.

Tens incidències amb el teu email o localitzador d’entrada?

No he rebut l'email. Què puc fer?

Revisa la teva carpeta d'spam. Si no has rebut cap email el 12 de maig, si us plau, contacta amb sonar@sonar.es indicant el localitzador de la teva entrada (7 dígits).


On trobo el localitzador de la meva entrada?

El localitzador de la teva entrada el pots trobar al correu electrònic de confirmació de la compra i conté set dígits. També apareix al PDF de l’entrada.


He perdut el correu electrònic de confirmació de compra. Què he de fer?

Si us plau, cerca 'Sónar' o 'Stubhub' a la teva safata d'entrada i també revisa atentament la teva carpeta d'spam. Si no aconsegueixes trobar-lo, si us plau, contacta amb sonartickets@stubhub.es, perquè et reenviïn el correu electrònic de confirmació a la teva adreça de correu electrònic.


No puc accedir al compte de correu electrònic amb el que vaig comprar la meva o meves entrades.

Contacta amb sonartickets@stubhub.es perquè et reenviïn el correu electrònic de confirmació a la teva nova adreça de correu.

Tinc una altra pregunta. Què he de fer?

Per a qualsevol altre dubte escriu a sonar@sonar.es.