Tots els tipus d'entrades són vàlids per a les noves dates de 2022. Els posseïdors d'Entrades i Acreditacions Professionals per a Sónar i Sónar+D van rebre un correu electrònic amb la informació detallada de tots els avantatges que s'obtenien pel fet de mantenir el seu/s ticket/s per a 2022 o bé, en cas de voler retornar el ticket, informació detallada de com sol·licitar el reemborsament del seu import.
Com a agraïment pel continu suport i confiança en Sónar, va crear una sèrie de beneficis exclusius, calculats segons la mena d'entrada i el preu al qual es va adquirir. Els detalls complets dels beneficis específics en cas de conservar l'entrada s'indicaven en el correu electrònic que es va enviar a tots els compradors.
Els posseïdors d'Entrades i Acreditacions Professionals comprades abans del 4 de juliol de 2021, van rebre un correu electrònic amb la informació detallada de com accedir al reemborsament del seu/s tiquet/s.
El procés de reemborsament es va obrir el 12 de maig 2021 i es va tancar el 26 de maig de 2021 (segons l'Art. 36 del Reial decret llei 11/2020, de 31 de març).
Per tant, les reclamacions realitzades després d'aquesta data no poden ser processades, i l'entrada serà validada automàticament per a 2022.
El localitzador de la teva entrada el pots trobar al correu electrònic de confirmació de la compra i conté set dígits. També apareix al PDF de l’entrada.
Si us plau, cerca 'Sónar' o 'Stubhub' a la teva safata d'entrada i també revisa atentament la teva carpeta d'spam. Si no aconsegueixes trobar-lo, si us plau, contacta amb sonartickets@stubhub.es, perquè et reenviïn el correu electrònic de confirmació a la teva adreça de correu electrònic.
Contacta amb sonartickets@stubhub.es perquè et reenviïn el correu electrònic de confirmació a la teva nova adreça de correu.