FAQs

Horaris del festival

Quins són els horaris de Sónar de Dia?
Dijous 16: de 13 a 24h.
Divendres 17 i dissabte 18: de 13 a 23h.

Quins són els horaris de Sónar de Nit?
L'obertura de portes és a les 21.00h.

Quan és el millor moment per arribar a Sónar de Nit?
Per no perdre't els concerts dels caps de cartell que comencen a les 22h, et recomanem que arribis almenys una hora abans.

Hi ha una hora límit per accedir a Sónar de Dia?
Sí, a les 22:30h.

Hi ha una hora límit per accedir a Sónar de Nit?
Sí, mitja hora abans del tancament.

On puc trobar la programació del festival?
La programació del festival la pots consultar al següent enllaç: sonar.es/ca/2022/artistes

Els concerts de Sónar de Nit de divendres, són la nit de dijous a divendres o la nit de divendres a dissabte?
La nit de divendres a dissabte.

Els concerts de Sónar de Nit de dissabte, són la nit de divendres a dissabte o la nit de dissabte a diumenge?
La nit de dissabte a diumenge.

Preguntes generals

Puc portar la meva càmera?
No està permès accedir al recinte del festival amb càmeres fotogràfiques o de vídeo professionals. Tampoc gravadores.

Puc entrar amb skate?
No.

Existeix un mapa per veure com estan distribuïdes les activitats del festival?
sonar.es/ca/2022/espais

Hi ha guarda-roba?
Sí.

Hi ha punt d'objectes perduts? (Pèrdua de claus, telèfons mòbils, etc.)
Sí, al Punt d'Informació de Sónar de Dia i Sónar de Nit.

Com puc recuperar un objecte perdut després del festival?
Tot el que no sigui reclamat als punts d'informació del festival, serà enviat a les nostres oficines. Escriu un e-mail a sonar@sonar.es a partir del dilluns 18 amb la descripció del que has perdut. Si ho tenim, ho podràs passar a recollir per les nostres oficines. Reservarem els objectes perduts fins el dijous 14 de juliol. El divendres 15 de juliol els objectes seran entregats a l'autoritat corresponent.

Hi ha espai de primers auxilis?
Sí, els tens indicats al mapa amb el símbol d'una creu vermella.

Existeix la possibilitat de carregar el mòbil?
No.

Està permès entrar menjar o beguda?
No.

Es pot fumar?
A les zones a l'aire lliure, sí. A les zones cobertes, no.

Puc comprar menjar sense gluten, vegà o vegetarià?
Sí.

Puc comprar cervesa sense gluten?
Sí.

Puc comprar tabac?
No.

Hi ha internet disponible?
A Sónar de Dia, sí.

Puc comprar menjar?
Sí.

Puc accedir al recinte amb animals?
No.

A partir de quina edat es pot entrar a Sónar de Dia?
Sónar de Dia: Entrada autoritzada per a tots els públics. Els menors de 16 anys podran accedir-hi sempre que vagin acompanyats del seu tutor legal. És imprescindible omplir dues còpies de la següent carta,  entregar una còpia al moment de fer el Check-in i conservar l'altra durant el festival.

A partir de quina edat es pot entrar a Sónar de Nit?
Sónar de Nit: entrada a partir de 16 anys.

És possible l'accés al recinte per les persones amb mobilitat reduïda o per les persones amb algun tipus de necessitat específica i els seus acompanyants?
Sí. Els accessos al festival estan adaptats per persones amb mobilitat reduïda. Per persones amb qualsevol altra necessitat específica i els seus acompanyants, si us plau, escriu un e-mail exposant el cas a: sonar@sonar.es.

Hi ha reducció de preu per a persones amb mobilitat reduïda?
No.

Els nens han de pagar?
Sí. A partir dels 7 anys. A Sónar de Nit està prohibida l'entrada a menors de 16 anys.

Hi haurà punts de venda de merchandising al festival?
Sí.

Puc trobar seguretat si la necessito?
Sí.

Què he de fer si vull presentar una queixa?
Tenim fulls de reclamació a les taquilles i punts d'informació del festival. També pots omplir-ne un aquí: http://consum.gencat.cat

Puc entrar i sortir dels espais del festival quan vulgui?
A Sónar de Dia, sí.

A Sónar de Nit, si surts del recinte, ja no pots tornar a entrar (excepte VIPs, acreditats i artistes).

Entrades

Hi ha taquilles al festival?
Sí.

Puc comprar una entrada per un amic? Com?
Sí, pots comprar-li una entrada i després enviar-la a través de l'app.
Enviar entrades és superfàcil: primer, assegura't que la persona a qui vols enviar l’entrada té també un compte a DICE.
Ves a la pestanya d'entrades a l'app de DICE i tria l'entrada que vols enviar. A la part de baix de la pantalla veuràs l'opció de transferir entrades. Introdueix el número del teu amic, selecciona quantes entrades li vols transferir i ja està!

Les entrades són nominals?
No.

Es pot compartir l'abonament?
No. És una polsera única.

Es pot compartir l'entrada de 2 Nits?
No. És una polsera única.

Què passa si compro una entrada a través d'un canal no oficial? Com puc estar segur que és vàlida?
No podem garantir la validesa d'una entrada que no s'ha adquirit a través dels nostres canals oficials de venda.

No he rebut cap e-mail de confirmació amb les meves entrades. Què he de fer?
1. Si vas comprar el teu tiquet a partir del 5 de juliol de 2022:
Les teves entrades queden guardades de forma segura a l'app de DICE i no les rebràs per correu. El que sí rebràs és un correu de confirmació de la compra, però si no l’has rebut, és possible que estigui a la teva safata de correu no desitjat o que hagis introduït un correu equivocat. Per aclarir-ho, pots posar-te en contacte amb DICE escrivint a ayuda@dice.fm i t'ajudaran.
2. Si vas comprar el teu tiquet abans del 4 de juliol de 2022:
Posar-te en contacte amb el canal de venda (StubHub).

¿Com puc contactar amb el servei d'atenció al client?
1. Si vas comprar el teu tiquet a partir del 5 de juliol de 2022:
Pots contactar amb DICE des de la secció d'ayuda de l'app o escrivint als següents correus:
ayuda@dice.fm (esp/cat/pt)
help@dice.fm (ang)
aiuto@dice.fm (it)
aide@dice.fm (fr)
2. Si vas comprar el teu tiquet abans del 4 de juliol de 2022:
Per telèfon: (+34) 910 612 743
Per correu electrònic: stubhubtickets@stubhub.es

Puc obtenir una factura per les entrades comprades?
Sí, hauries de sol·licitar-la al mateix canal de venda (StubHub).

Què passa si rebo un missatge d'error quan intento imprimir la meva entrada?
Només disposaràs de ticket imprès si vas comprar el teu ticket abans del 4 de juliol. En tal cas, posa't en contacte amb StubHub.

Què passa si perdo la meva entrada?
Només disposaràs de ticket imprès si vas comprar el teu ticket abans del 4 de juliol. En tal cas, pots imprimir-la de nou. Recorda que existeix un control electrònic d'accés als recintes i només podrà entrar-hi una persona per entrada (el primer que passi el codi de barres).

Puc obtenir una factura per a les entrades comprades?
Sí, hauràs de sol·licitar-la al canal de venda on has realitzat la compra.

Què passa si canvio de número de telèfon? Perdo la meva entrada?
No, no et preocupis. Si canvies de número i no pots accedir al compte de DICE amb el qual vas comprar les entrades, pots escriure a ayuda@dice.fm confirmant el teu número antic, el nou i la teva data de naixement. Amb aquesta informació podran posar les teves dades al dia perquè puguis tornar a veure la teva entrada a l'app.

Puc trobar entrades a les taquilles del festival encara que a la pàgina web posi que estan esgotades?
No.

Puc accedir a les activitats de Sónar+D amb el meu Abonament (VIP o normal) o entrada de Sónar de Dia?
Amb l'Abonament o entrada pots accedir a una selecció d'activitats del congrés Sónar+D partir del 16 de juny des de les 13h. Recorda que el dissabte 18 només estaràn obertes algunes de les activitats de Sónar+D.

Puc cancel·lar o canviar l'entrada un cop adquirida?
Una vegada realitzada la compra no s'admeten canvis.

Tinc dubtes sobre horaris, compra d'entrades, programació, etc.
Escriu un correu electrònic a sonar@sonar.es

SonarCashless

Què és SonarCashless?
SonarCashless és l'únic mètode de pagament al Festival, la polsera que podràs carregar amb targeta o efectiu i amb la que podràs pagar tot el que consumeixis a Sónar de Dia i a Sónar de Nit.

Puc aconseguir la meva polsera abans del festival?
No.

On puc aconseguir una polsera?
Al punt de Check-in de Sónar de Dia o Sónar de Nit, quan vagis a canviar la teva entrada per la polsera que et donarà accés al festival. Podràs carregar aquesta mateixa polsera en efectiu o tarjeta i pagar amb ella tot el que consumeixis a Sónar de Dia i Sónar de Nit.

Té algun cost la polsera?
No.

On puc recarregar la meva polsera?
A qualsevol dels punts SonarCashless ubicats a Sónar de Dia i Sónar de Nit.

Puc recarregar la quantitat que vulgui a la polsera?
Només pots recarregar-la amb múltiples de 5€ (5€, 10€, 15€, 20€...)

Hi ha una quantitat límit que pugui recarregar?
Sí, 300€.

Puc recarregar la meva polsera quan s'acabi el saldo?
Sí, tan a Sónar de Dia com a Sónar de Nit.

Puc recarregar tant en efectiu com amb targeta bancària?
Sí.

El saldo de la meva polsera serveix tan per a Sónar de Dia com per a Sónar de Nit?
Sí.

Què passa si se'm trenca la polsera?
Hauràs d'anar al mostrador d'atenció al client del punt SonarCashless amb la teva polsera trencada i te'n donarem una nova. Només podrem mantenir el saldo de la teva targeta si aquesta conserva el tros de plàstic que porta la corretja.

Què passa si perdo el tros de plàstic que porta la polsera?
En aquest cas, la polsera es considera sense cap valor perquè és allà on s'emmagatzemen totes les dades. Per tant, és com si te l'haguessin robat o com si l'haguessis perdut.

Què passa si perdo la polsera?
Si perds la polsera perdràs amb ella tot el saldo restant que tenies. Per aconseguir-ne una de nova hauràs d'anar al mostrador d'atenció al client del punt Cashless i te'n donaran una altra nova sense cap cost adicional que'hauràs de tornar a carregar.

¿La pulsera es submergible?
Sí.

Puc comprovar el saldo que tinc a la polsera o veure les transaccions que han estat realitzades amb ella? Com?
Sí. Podràs comprovar en qualsevol moment el saldo que tens a la teva polsera a qualsevol punt Cashless o a qualsevol punt de venda.

Puc recuperar els diners que em sobren a la polsera?
Sí, tens dues opcions:
Dins del festival / Reemborsament immediat sense càrrecs de gestió: als punts Cashless de Devolucions durant l'horari del festival.
Fora del festival / Reemborsament no immediat amb càrrecs de gestió.

Transport

Com puc arribar a Sónar de Dia?
En aquest enllaç trobaràs tota la informació al respecte: com-arribar-hi.

Com puc arribar a Sónar de Nit?
En aquest enllaç trobaràs tota la informació al respecte: com-arribar-hi.

Quines són les opcions de transport disponibles de Sónar de Dia a Sónar de Nit?
En aquest enllaç trobaràs tota la informació al respecte: itinerari.

Quant dura el viatge de Sónar de Dia a Sónar de Nit?
En cotxe o taxi: 10 min; en Metro: 25 min; en SonarBus: 15 min; en FGC (tren): 25 min i en autobús: 25 min.

Amb quina freqüència passa el SonarBus?
Cada 20 min. aproximadament.

El SonarBus està adaptat per a persones amb mobilitat reduïda?
Sí, totes les línies SonarBus estan equipades amb aquest servei.

Hi ha pàrquing als voltants dels recintes?
A Sónar de Dia, sí. A Sónar de Nit, no.

Involucrar-se

Com puc enviar una demo pel festival?
El festival només rep i respon propostes de demo entre octubre i desembre enviades a sonar@sonar.es. Si us plau, recorda que Sónar és un festival de música electrònica.

Sóc fotògraf. Com puc tramitar un photopass?
El pots sol·licitar a la sala de premsa durant el festival (sempre i quan estiguis acreditat com a premsa).

Contracteu voluntaris?
No.

Puc muntar un stand al festival (de menjar o cap altra cosa)?
Només estudiarem les propostes enviades abans del mes d'abril. Les pots enviar a sonar@sonar.es

Altres dubtes

No hem resolt el teu dubte?
Escriu un correu electrònic a sonar@sonar.es.